EFA-SmartConnect®

Inteligentno omrežno povezovanje vaših vrat

EFAFLEX ponuja rešitve IoT za inteligentna mrežna vrata s sistemom EFA-SmartConnect®. Brezplačna, uporabniku prijazna aplikacija omogoča centralno spremljanje in jasno prikazuje stanje vseh vrat v realnem času. Po načelu “diagnostika – servis – vzdrževanje” je mogoče zgodaj preprečiti okvare in vnaprej načrtovati vzdrževanje, s čimer se ne le zmanjšajo izpadi, temveč tudi obratovalni stroški.

EFA-SmartConnect® na prvi pogled:

  • Vsa vrata so pregledno prikazana v vašem pametnem telefonu.
  • Enostavno in jasno načrtovanje vzdrževalnih del in popravil.
  • Hitro diagnosticiranje težav in digitalno poročanje o servisu neposredno v sistem EFAFLEX.
  • Izogibanje izpadom in nepotrebnim stroškom.
  • Uporabite lahko obstoječa omrežja WLAN in LAN.
  • Odločitev o podatkih ostane v rokah uporabnika.
  • Prijava ni potrebna.
  • Neodvisnost od omrežij mobilnih operaterjev.

EFA-SmartConnect® na prvi pogled:

  • Vsa vrata so pregledno prikazana v vašem pametnem telefonu.
  • Enostavno in jasno načrtovanje vzdrževalnih del in popravil.
  • Hitro diagnosticiranje težav in digitalno poročanje o servisu neposredno v sistem EFAFLEX.
  • Izogibanje izpadom in nepotrebnim stroškom.
  • Uporabite lahko obstoječa omrežja WLAN in LAN.
  • Odločitev o podatkih ostane v rokah uporabnika.
  • Prijava ni potrebna.
  • Neodvisnost od omrežij mobilnih operaterjev.

EFA-SmartConnect® na prvi pogled:

  • Vsa vrata so pregledno prikazana v vašem pametnem telefonu.
  • Enostavno in jasno načrtovanje vzdrževalnih del in popravil.
  • Hitro diagnosticiranje težav in digitalno poročanje o servisu neposredno v sistem EFAFLEX.
  • Izogibanje izpadom in nepotrebnim stroškom.
  • Uporabite lahko obstoječa omrežja WLAN in LAN.
  • Odločitev o podatkih ostane v rokah uporabnika.
  • Prijava ni potrebna.
  • Neodvisnost od omrežij mobilnih operaterjev.

Podrobnosti

Optimalna storitev z enim klikom. Open

Velmi efektivně funguje EFA-SmartConnect® i v případě poruchy: Pomocí aplikace můžete zprávy odesílat přímo do EFAFLEX. Díky rychlým dobám přenosu stačí pro komunikace se servisními techniky firmy EFAFLEX jedno kliknutí. To zrychluje procesy a snižuje prostoje.

 

Največja varnost podatkov. Open

Bezpečnost vašich dat je vždy zaručena. EFA-SmartConnect® ukládá všechny důležité údaje v místní síti. Vy rozhodnete, kdy a které informace budete firmě EFAFLEX posílat. Výměna údajů probíhá pouze prostřednictvím vědomého přenosu dat do servisní služby. Díky modernímu „end-to-end“ šifrování zůstávají všechny informace bezpečné a důvěrné.

Inovativne funkcije. Open

Modul EFA SmartConnect® se na přání instaluje do řídicí jednotky vrat. Tento modul trvale odesílá zprávy o stavu všech vrat do aplikace a umožňuje tak přímý přenos poruchových stavů nebo vámi schválených servisních příkazů do firmy EFAFLEX.

EFA-SmartConnect® Pogosto zastavljena vprašanja / FAQ

Zakaj potrebujem kodo QR? Open

Vrata z aktiviranim modulom EFA SmartConnect® so dobavljena v načinu “usmerjevalnik WLAN”. Priložena koda QR vsebuje podatke za dostop do tega omrežja v stanju dostave.

Kaj se zgodi, ko zaprosim za podporo? Open

Najprej boste na e-poštni naslov, ki ste ga navedli ob prijavi, prejeli potrditveno e-poštno sporočilo. Nato bo zahteva prenesena v naš sistem. Na podlagi posredovanih kontaktnih podatkov bo z vami stopil v stik uslužbenec.

Ali bom z uporabo aplikacije imel kakšne stroške? Open

Aplikacija EFA-SmartConnect® je trenutno na voljo za brezplačen prenos. Tudi sama aplikacija je brezplačna. Če se podatki prenašajo prek mobilnega telefona, se lahko zaračunajo dodatni stroški, ki so odvisni od ponudnika in pogodbe z mobilnim operaterjem.

Izgubil sem kodo QR in se ne morem povezati z vrati. Open

Če ste kodo QR s podatki za dostop izgubili v stanju dostave, z načinom obnovitve ponovno vzpostavite povezavo z vrati. Ta postopek najdete v meniju pomoči aplikacije. Nato konfigurirajte vrata kot usmerjevalnik WLAN in dodelite nove poverilnice za prijavo. S pametnim telefonom preklopite na novo konfigurirano omrežje Wi-Fi.

Zahteve za podporo se ne pošljejo, ko sem povezan s prehodom. Open

Možno je, da vam trenutna mreža WLAN ne zagotavlja interneta (npr. če ste s Torom povezani v načinu usmerjevalnika). Zahtevo za podporo lahko poskusite oddati prek mobilnega radia tako, da po ustvarjanju zahteve za podporo deaktivirate omrežje WLAN pametnega telefona. Zahteve za podporo, ki še niso bile oddane, si lahko kadar koli ogledate v meniju aplikacije na strani “Zahteve za podporo” in poskusite zahtevo ponovno oddati.

V omrežje sem se povezal prek omrežja VPN, vendar vrata niso navedena v pregledu vrat. Open

Žal storitve EFA-SmartConnect® ni mogoče uporabljati prek omrežja VPN. Razlog za to je, da so v pregledu vrat navedena samo vrata, ki so bila zaznana z večpredstavnostnim oddajanjem. Žal paketov večpredstavnostnega oddajanja ni mogoče prenašati prek omrežja VPN.

V pregledu vrat so vedno prikazana le ena vrata, vendar bi želel, da bi bila tam navedena vsa moja vrata. Open

Da bi se prikazala v pregledu vrat, morajo biti vsa vrata v istem omrežju kot pametni telefon EFA SmartConnect®. Za več informacij o vključitvi prehodov v omrežje glejte tudi poglavje “Začetek”.

Če so vrata v istem omrežju, vendar se še vedno ne prikažejo, preverite, ali vaše omrežje izpolnjuje zahteve za uporabo programa EFA-SmartConnect®.

Katere zahteve mora izpolnjevati omrežje za uporabo sistema EFA-SmartConnect®? Open
  • Tehnologija: Ethernet ali WiFi (802.11 b/g/n, 2,4 GHz)
  • Metoda šifriranja: WPA2-PSK ali WPA3-SAE (osebno)
  • Omrežnim napravam mora biti omogočeno medsebojno komuniciranje (pri gostujočih omrežjih je pogosto onemogočeno):
    * UDP multicast, nastavljiva vrata (privzeta nastavitev: 61344).
    * Vrata TCP: 1547
V katerih načinih lahko naprava EFA-SmartConnect® upravlja vrata? Open

Vhod lahko ustvari lastno omrežje v načinu “usmerjevalnik WLAN” ali se poveže z obstoječim omrežjem v načinu “omrežni naročnik”.

Kako deluje način “Usmerjevalnik WLAN”? Open

V tem načinu strojna oprema SmartConnect® ustvari lastno omrežje WLAN. Ime omrežja in geslo lahko poljubno izberete. Za več informacij o aktiviranju načina usmerjevalnika glejte “Začetek”.

Deluje v načinu usmerjevalnika WLAN:

  • Ustvari lokalno omrežje WLAN brez interneta
  • Omrežni domet je omejen na domet vrat WLAN.
  • Omejeno število omrežnih naročnikov (največ 10)
  • Metoda šifriranja: WPA2-PSK
Kako deluje način “omrežni naročnik”? Open

V tem načinu se vrata povežejo z obstoječim omrežjem. To omrežje je lahko podjetniško omrežje ali druga vrata v načinu “usmerjevalnik WLAN”. Vrata morajo biti v dosegu omrežja.

Ali lahko pristanišča združim v skupine, ki jih lahko vidijo samo izbrani uporabniki aplikacije? Open

Da so vrata navedena v pregledu vrat, mora biti na prehodu in v aplikaciji konfigurirana ista skupina večpredstavnostnega oddajanja (naslov IP in vrata). Če so vrata razdeljena v različne skupine večpredstavnostnega oddajanja, bo uporabnik aplikacije videl samo vrata, ki so v isti skupini večpredstavnostnega oddajanja kot aplikacija.

Privzeta nastavitev skupine večpredstavnostnega oddajanja je 239.192.69.70:61344.

Spremenite konfiguracijo skupine vrat za večpredstavnostno oddajanje:
Kliknite na vrata v pregledu vrat → kliknite na ikono “Konfiguracija” v navigacijski vrstici → aplikacija “SmartConnect” → “Skupina Multicast”.

Spremenite konfiguracijo večpredstavnostnega oddajanja v aplikaciji:
“Meni aplikacije” → “Nastavitve” → “Omrežje” → “Skupina Multicast”.

Ali mora imeti omrežje dostop do interneta? Open

Ne, naprava EFA-SmartConnect® ne potrebuje omrežja WLAN za zagotavljanje interneta. Za pošiljanje zahtevkov za podporo pametni telefon potrebuje le internetno povezavo. V ta namen lahko uporabite tudi mobilne podatke ali drugo omrežje WLAN z internetom.

Ali lahko nepooblaščene osebe dostopajo do vrat prek kode QR? Open

Ne. Koda QR vsebuje podatke za dostop do omrežja WLAN v stanju dostave. Ko v načinu usmerjevalnika spremenite geslo ali vrata dodate v obstoječe omrežje, povezovanje z vrati prek kode QR ni več mogoče. Za več informacij glejte tudi “Začetek”.

Kateri podatki se posredujejo družbi EFAFLEX med postopkom prijave? Open

Zapišite podatke o izbranem prehodu (številka naprave, serijska številka, različica programske opreme, pomnilnik napak, privzeti podatki za dostop itd.) Druge informacije, ki ste jih navedli pri ustvarjanju zahtevka za podporo (stanje, fotografije, prosto besedilo, kontaktna oseba).

Gesla WLAN, ki ste jih vnesli sami, ne bodo poslana.

Imate kakšna vprašanja?

Kontaktirajte nas.

Tukaj smo za vas!

V spletnem obrazcu za stik